piątek, 9 sierpnia 2013

remake




Każdy z nas ma w swojej szafie taką rzecz, której wie że już raczej nigdy nie założy ( bądź co w poniektórych przypadkach, kupił i nie nosił nigdy) a i nie ma serca wyrzucić.. Moją bluzkę kupiłam i na tym historia się kończy. Przeleżała chyba z pół roku, nie założyłam jej nigdzie gdyż nie miałam pojęcia z czym mam zestawić jej cekinowe rękawki.. a ja tak nie lubie cekinów:( Pewnie spytacie, po jakią cholere kupowała bluzkę z cekinami skoro ich nienawidzi? Good question! Po pierwsze dałam za nią 3zł, po drugie ma fajny krój i szary kolor, a tego brakuje w mojej szafie.
Ja jak to ja, lubiąca przywracać starym rzeczom nowe życie, postanowiłam przeszyć inne rękawki.
Zabrałam sie do odpruwania tego całego cekinowatego czegoś, wykroiłam rękawki i zabrałam się za zszywanie.. i tak oto powstała moja nowa bluzka, którą wiem, że będe nosiła na pewno częściej niż poprzednią wersję! :)






PS. Pamiętacie spodnie z poprzedniego posta? Z reszty materiału uszyłam sobie rozkloszowaną spódniczkę z wyższym stanem i kieszonkami, robi furorę, pięknie się układa i spisuje się świetnie w takie upalne dni, zresztą zobaczcie sami!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz